tirsdag 20. oktober 2009

bryllups innkjøp!

Jeg og min forlovede skal gifte oss til neste år :D

Så no har vi kjøpt inn litt da, vi må ta det etter vært klarer ikke ta alt i samme slengen. gleder meg til å prøve kjole, men det blir ikke før februar. Kan ikke prøve kjole med en svær bolle på magen..


Lys har vi kjøpt. Ett lys kostet vel ca 15 kr viss jeg ikke tar fullstendig feil.. Og vi har kjøpt 24 lys.. vi har no nok da...Det er en skjønn farge jeg har valgt ut, han har ikke noe han skulle ha sagt...hehe





Album er viktig. Dette er ett skikkelig album, med mellomleggssider og greier. Til og med trykt navn og dato på det :D Vi har ikke tenkt å ha gjestebok, men vi tenkte gjestene heller kunne skrive seg inn i albumet.

Det var vanskelig å finne topp til kaken syntes jeg, tror jeg var på nesten alle butikker og nettsider. Men så fant jeg denne som jeg syntes var så skjønn :D




Her har vi rosa løper til bordet, serviettene vi har valgt. Og esker som vi skal ha konfekt i til gjestene, de er ikke brettet sammen så det må vi gjøre.. Bare til å sette i gang...



I sommerferien var vi en tur til sverige, da kjøpte vi sjokolade til bryllupet.. NAm nam.. Kunne spist de no :D





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar